Oszczędność na akcjach


paznokcie 10 maja 2017. Mój przyjaciel po prostu zadzwonił do mnie po złamaniu jego dzikiego wału osi wokół nadgarstka im nie zdziwił się pomimo dokładności karabinów, materiału zapasów i projektu zapasów jest wadliwy Zapytał mnie, czy wiedziałem o jakichkolwiek zmian osobowych osobiście nigdy nie widziałem żadnych części zamiennych dla dzikiej osi, a nie naprawdę zaskoczony, kto chce zrzucić pieniądze na karabin wyborowy right. anyway, moje pytanie, czy ktoś słyszał lub spróbował dopasować inne zapasy z powodzeniem może McMillan A5 lub coś 10 maja. Powinien dzwonić dzikus pierwszy. Mad rosyjski 10 maja 2017.Musisz dzwonić first. What odstąpienia od otworu w magazynie mam akcji, które pojawiły się Savage Model 10.Ghost Hunter 10 maja 2017. Większość części zamiennych jest przeznaczona dla serii Savage 10, 12 i Mark II więcej bałaganu uprzywilejowanych Nie sądzę, że znam jakieś części zamienne do osi Axis Edge. Thinner beczkowce zazwyczaj nie uzasadniają interesów rynku wtórnego moim zdaniem Jest to jeden z tych karabinów kupujesz tak, jak ine to jest bardzo mocno rozgrzewa się po 3 kolejnych strzałach. Zadzwoń do Savage, jestem pewien, czy jest jakiś, ktoś musi wiedzieć, czy jeśli nie. jeden, ale nie mogę znaleźć żadnych spędzonych dni szukających one. nails 10 maja. im stara się go sprzedać oś na gunbroker części, a kupić mój rem 700 i całkowicie zgadzam się oś jest poza pudełkiem, brudne i strzelać bez karabinów typu lojalnościowego nie trzeba rzucić pieniędzy na to zgodnie z nim, zadzwonił dzikus i powiedział, że części zapasowe są w pracach ughhhhhh. nails 10 maja 2017. Jaki jest odstęp między otworami w magazynie mam zapas, który przyszedł off Savage Model 10. Z mojego zrozumienia znacznika spustu i mag rozstawu na osi ma zupełnie inny design. Does ktoś wie, czy dokonują ulepszeń dla osi Savage jak zapasy i wyzwalacze i rzeczy, jeśli tak gdzie bym to znalazł za twoją pomoc. Tak, nazywa się kupnem modelu Savage 10 lub karabinem Marlin X AXIS Edge z Savage ma niewiele do aftermarket rzeczy dostępne, ponieważ dla bękart deseniu Przepraszam powiedzieć, ale kupiłeś Savage wersji remington s 770.Share this post on. Nie piję ani nie palę, wydam pieniądze na proch i benzynę. Dzwonek - sposób, aby pomóc facetowi w konstruktywnej poradce Czy kiedykolwiek posiadałeś jedną, jeśli nie, jesteś niewiele pomocna dla kogoś, kto ma jednego, który pyta poważna kwestia. Shooter21 - nie ma wtórnego spustu, o którym wiem Fabuła jest celowo ciężka Ole Bill Shakespear miała rację co do prawników Jest raczej łatwa w dostosowaniu do dobrego nacisku na polowanie o 3 0 do 3 5 funtów przez kompetentnych gunsmith. Sekcja ma dobre punkty i złe Więcej zła niż dobra Myślę, że nie lubię dodatkowego stawu w magazynie spowodowanej przez demontowalny element ochronny spustu Nie jestem pewien, co oni myśleli w tym właśnie po prostu epoksydowane kopalni do głównego a to zmniejszyło elastyczność w magazynie znacząco Podobnie jak w przypadku większości karabinów poliuretanowych, najlepiej jest spoczywać na karabinku tak daleko, jak tylko można, a nie na przednim końcu. Jeśli nie masz już osi i potrzebujesz Pistolet 300-boltowy, tak, na co patrzymy Marlin czy lepszy jeszcze Stevens 200 Ja posiadam obaj Ale, dla wszystkich swoich wad, najważniejsze jest to, że moja oś Axis 7-08 strzela do 3 4-1 grup z 150 partycjami ziarnionymi ładowanymi na gorąco z H4350 Więc nie mogę narzekać na 230 Ja też nigdy nie będę się martwić o to, że uderzyłem go w las i zarysowałem to tak, jakbym robił mój dobry model 70. Tylko czas pokaże, czy rzeczy wtórne pojawią się na linii i nie troszczę się tak długo, jak moje ciągle robią zdjęcia Savage like groups The throat, beczka i kufa wszystko wydają się być czyste Savage Po dobrym włamaniu, strzelają dobrze. Podziel ten post na. Dobrze uregulowana milicja, która jest niezbędna dla bezpieczeństwa państwa wolnego, nie narusza prawa Ludowego do przechowywania i noszenia broni. Ostatnio edytowane przez Bird Dog II 09-13-2017 o 07 16 AM. Witamy w forum Zasady dołączyć do zabawy i bawić się dobrze z resztą z nas kids. I mieć pre-Accutrigger 10FP, że włożyłem Basix spust na, ale miał zmywarkę na zamykanie śruby, i musiał zwiększyć to s pull weight że jest niczym przeciwko karabinowi Basix, per se, jako przyjaciel miał to miejsce z fabrycznym wyzwalaczem na ten sam modelowy karabin, który ustawił zbyt nisko, zbyt Następnie kupiłem inny mechanizm wyzwalania od Sharp Shooter Supply, który specjalizuje się w Savage aftermarket i dokładności stuff Były dobre do czynienia z sugeruję, aby zadzwonić do nich i zapytać, czy jeden z ich wyzwalaczy pasuje do twojego pistoletu, wierzę, że ten sam mam do tego pasuje, bo jak wiersz Stevensa, że ​​masz pre-Accutrigger Savage mechanizm spustowy Po prostu nie miałem okazji wziąć takiego jak ty ale tylko w celu sprawdzenia, czy SSS będzie w stanie powiedzieć. PS Pracują tylko w godzinach popołudniowych i czwartkowych od czwartku i piątku od południa do południa, w EST. Możesz poprosić o sprzedaż, jeśli mają spust na broń, ale dzwoniąc do czwartku lub piątku otrzyma Ci to, czego potrzebujesz wiedzieć na pewno 419 695-3179 lub emal email protected. Share tego wpisu na. Nick Orange Hat Członek rodziny CMP Certified GSM Master Instructor NRA Certified Instructor NRA Członek dobrobytu Pierwsze rozważania na temat Ballistics wnętrza sprawia wrażenie, że powinny one przynieść dość proste do stosunkowo prostych metod analizy Dalsze badania wskazują, że przedmiot jest prawie niewiarygodny złożoność Homer Powley. Last edytowany przez unclenick 08-08-2017 o 07 07.Nie zdałem sobie sprawy z tego, że mechanizm Edge był na tyle inny, aby wyrzucić wyzwanie SSS, ani że Sharp Shooter Supply całkowicie wyeliminował platformę Edge nie wiem, dlaczego, ale ponieważ są zorientowane na dokładność, mogą czuć, że nie nadążają za bardziej znanymi działaniami Savage'a w celu uzyskania bardziej dokładnych celów. Spust Basix jest łatwy do wprowadzenia Jest to po prostu ulepszony spust Savage ponieważ sear jest tym samym kawałkiem blachy, na którym się zaczęłaś, to niekoniecznie dało ci najlżejszy ciągnąć bezpiecznie, jak odkryłem Tylko upewnij się, że kufa jest skierowana w bezpieczny sposób, gdy komora to. Udostępnij ten wpis. Nick Orange Hat Członek rodziny CMP Certified GSM Master Instructor NRA Certified Instructor NRA Członek dobrobytu Pierwsze rozważania na temat Ballistics wnętrza sprawia wrażenie, że powinny one przynieść dość proste do stosunkowo prostych metod analizy Dalsze badania wskazują, że przedmiot jest prawie niewiarygodny złożoność Homer Powley. Witamy na forum. Korzystam z karabinowego Basixa w spustu w moim pre-Accutrigger 10 FP, ale okazało się, że może być ustawiony zbyt lekki, aby pistolet wystrzelił, gdy zamknęłam śrubę Nie dobrze, że mogłem ją wyregulować aby być zauważalnie lepszym wyzwalaczem niż wyzwalaczem fabryki, być może około 3-3 funtów, ale nie być fantastycznym wyzwalaczem W końcu poszedłem zamiast tego do konkursu Ostry Sharp Shooter Supply sprzedaje, i nie miał problemów z tym, ale nie wierzę to pasuje do Axi Musisz się z nimi skontaktować. Podziel się tym wpisem. Nick Orange Hat Członek rodziny CMP Certified GSM Master Instructor NRA Certified Instructor NRA Członek dobrobytu Pierwsze rozważania na temat Ballistics wnętrza sprawia wrażenie, że powinny one przynieść dość proste do stosunkowo prostych metod analizy Dalsze badania wskazują, że przedmiot jest prawie niewiarygodny złożoność Homer Powley. Thread Recoil lug options dla Axis Edge. Originally Wysłany przez Kinetik1. Myślę, że źle zrozumiałeś, że zrobiłem sobie 39m budynek, który zrobił mój własny benchrest Stock Pozbywając plastikowe zapasy i wciągając się w młyn. Byłbyś pierwszym, który zrobiłby to, każdy inny w przeszłości, który zrobił stół Benchrest, fabryki i przyczepione do drewna, i używane bondo, aby uczynić zapas Myślałem, że to, co robisz Powodzenia. Patrick Aby wygrać na ławce, nie musisz strzelać do małych grup, po prostu nie możesz strzelać do dużych. , nawet nie zamknąć. Jedą wymiary akcji, które różniłem się 39t Osią Osiem osobiście robić jakieś porównania. Wymiary są zupełnie inne, oś krawędziowa znajduje się pomiędzy długą a krótką długością akcji. Zespół wyzwalający jest dopasowanie mieszanki aluminium i tworzywa sztucznego, które trzyma się za pomocą sprężyny i kołka walecowego, Axis 39t posiada tylny trzpień, a grupa spustowa tworzy tylny trzpień. Ustawienie pływaków dookoła zabezpiecza śrubą tylną Zmiana osiowania Axis używa kompletnego bo Była bardziej zbliżona do nowych karabinów niż 220, a oś 110 ma inną rączkę, a 39t ma tylną przegrodę jak 110. W innym przypadku dwa karabiny są inne niż Savage 110 i SKS. Patrick Aby wygrać na ławce, nie musisz strzelać do małych grup, po prostu nie możesz strzelać do dużych. Odbijaj przewody do Axis Edge. Thanks Patrick Jak powiedziałem, że nie widziałem osobiście, więc wszystko, co wiem o nich jest to, co jest online.

Comments

Popular Posts